Går väldigt segt, men det funkar..

Internet är jävligt segt, surfar från mobilens internet!
Dag-Otto igår var hur roligt som helst :D
Och det tar as lång tid att ladda upp bilder.. :/
Får lägga upp allt när jag kommer hem! ;)
Men tänkte berätta lite om vad vi har gjort och kommer göra! :D

Måndags: Åkte runt 12 hemifrån, och var här vid 4. Åkte nästan direkt in till stan och köpte värmefläkt till kvällen, åt pizza ute också :)
När vi kom hem satte vi upp förtältet!

Tisdag:
Cyklade först på morgonen och letade efter havet, sen cyklade vi hem och packade matsäck, badkläder och allt och sen tog vi bilen till stranden!
Jag fångade krabbor mest, men badade faktiskt en gång, 18grader ungefär! :D

Onsdag:
Åkte in till Stan i Varberg och gick på marknad, sen gick vi även in på JC och jag fyndade 3 saker! Ett maglinne, grått där det står I WANT SAY i oranget typ, och en blå tunn jeansskjorta och sen ett par beiga höga kortbyxor, som vi måste åka och byta idag för de var missfärgade :(
Allting för ca.270kr, skulle egentligen kostat över 700kr! :D
Sen beställde vi fisketur med fladen, så vi ska åka på Lördag kväll :)
Åt även glass vid hamnen då!
Sen hem till campingen, och iväg till Falkenberg för att kolla på "Pang på pensionatet"!

Torsdag:
Åka och byta mina byxor, gå lite på gallerian?! :)

Fredag:
Vet inte, beror på väder!

Lördag:
Fisketur :)

Söndag:
Kanske Ullared :D


Aja, nu vet ni vad jag gör och har gjort :)
Olivia kommer säkert blogga också, så det inte blir bloggtorka!









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback