MIN HELG

Min helg har varit super, även fast jag inte var på det bästa humöret i skolan i fredags, heheeee..
 
Åkte i alla fall på konfaläger direkt efter skolan till Vårdsnäs lite utanför Linköping :)
Myyycket bättre och fräschare än vad vi förväntade oss.
När vi kom dit lekte vi lekar, fixade i våra rum och sen gick och åt middag på restaurangen som var jättefin. Har för mig att vi fick lassange, och glass till efterrätt.
På kvällen tog vi in madrasser och kollade på film i ett rum men jag orkade verkligen inte kolla på hela så jag somnade där, haha! :)
I lördags lekte vi, pysslade, var i kapellet och lite annat. På kvällen var vi i en kåta och hade lägerbål och sjöng lite. Efter det hade vi en kvällsmässa.
Frukosten var också väldigt god, och sist men inte minst så har vi busat, varit med och spelat "teater" på ett dop och haft det myyycket roligt. Lärt känna lite nytt folk och sådär :)
 
Har förövrigt företagsorientering måndag till onsdag den här veckan, och det har gått väldigt bra idag. Var som sagt på studiebesök på Motala sjukhus. Intervjuade lite anställda och såånt. Sen drog vi en fika på stan också!
 
Läger nästa helg också, berättar mer om det senare för nu har jag skrivit lite mycket !
 

Fika i Motalaaa
 
Frukosten på lägret
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback