SAKNAR OBJEKTIVET

ÅÅH. Det var längesedan jag fotade eftersom objektivet pajade så vi fick lämna in det, och det skulle ta typ 4 veckor :)
Till en helt annan sak, nämligen "lägret" jag var på i helgen. 
Det brukar alltid vara i Vadstena, men i år var det i Mjölby istället, utan övernattning. Åkte dit på morgonen och startade med ett danspass. Väääldigt jobbigt och roligt då vi till exempel fick göra en liten dans och samtidigt skriva våra namn med kroppen. Det vi gjorde i 2 dagar var alltså att dansa och drilla på olika sätt. På kvällen var det någon aktivitet också, men kan inte säga att det var någon höjdare precis så Olivia och jag åkte hem till mormor och sov där! :)
 
Åkte sedan till min kusin och firade honom lite och fikade i hans nya lägenhet. Och kvällen igår bestod av NO-plugg! Ska fortsätta med det nu. KOLATOMER. LOCKANDE.
 
OCH EFTERSOM INTE MIN DATOR VILL SAMMARBETA SÅ KAN JAG INTE LADDA UPP NÅGRA BILDER!


sv; Hihi okej :) <3

2012-09-06 | 21:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback