TALLINN!

Nu ska jag ta mig tid att skriva om Tallinnresan :)
Börjar från början helt enkelt!

Samlades i Mjölby vid 11 i Torsdags.
Packade bussar och sådär, och åkte iväg när vi var klara!
Satt med Hanna ganska långt bak i bussen :)
Stannade i Nyköpingsbro och åt matsäck bara typ, sen åkte vi iallafall till Stockholm, där vi åkte färja till Estland!
Åt buffé på kvällen, och sjöng karaoke och sådär också! :D
Var tvungna att lägga oss vid typ 12 också :s
Menmen, gjorde det tror jag,haha!
När vi sen var i Estland åkte vi till våran skola i Viimsi.
Åkte nästan direkt sen till Saue och skulle vara med på 3 spelningar, dock kom vi försent till den första, så det blev bara två..
Har också för mig att vi kom hem ganska sent den kvällen också!
Iallafall, frukost 8.00 morgonen därpå!
Sedan var det general repetition typ hela dagen inför Youth Song Celebration Concert, som var nästa dag!
Nästa dag var det frukost vid 7.30 typ, och vid 9 var det march till festivalområdet!
EN HALV J*VLA MIL GICK VI I 30GRADER!
Var iallafall med på Youth Song Celebration Concert då också :)
På måndagen åt vi frukost, packade bussar och åt på mcdonalds i Tallin!
Köpte även tröjan som jag hade på bilden, och fick en gratis sminkning av något typ proffs ;)
Sen åkte vi på en guidad rundtur i Tallin, och sedan checkade vi in på båten igen :D
Sjöng,dansade, klappade,hoppade, och ja ni, somnade runt 5 den natten!
Sov max 1-1½h också!
Fast sov på vägen hem till Mjölby på bussen också!
Resten av tiden, gick vi till stranden, handlade, eller hade allmänt roligt :D

Bild lånad av Olivia! Iallafall vårat TRÅNGA rum!


Matsalen på Viimsikool


Scenen!


Publik ♥


Mer bilder hittar ni HÄR



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback