PACKNING PÅGÅR! :D

det känns som om jag har packat hur länge som helst, men kommer ingenstans...
Imorgon åker jag och ett stoort gäng (mjölby ungdomsmusikkår) till Schweiz i 10 dagar.

Om någon kommer ihåg så var vi i Tallinn förra året, det kan ni läsa om HÄR.

Nu ska mamma och jag åka och köpa en bra väska som jag kan ha mina saker i. Den jag hade förra gången var nämligen inga hjul på. Sedan ska vi köpa matsäck och sånt och sen har jag lite kläder och andra småsaker att packa i.
 
Ikväll kommer jag göra några tidsinställda så ni har något att läsa när jag är borta. :)
 
 
fridagustawsson@instagram


Åååh, imorgon?:o Trodde det va nästa tisdag:p Men hoppas det går bra med resan och allt! Och sjuuukt söt bild där!<3

Svar: tusen tack! ♥
Frida Gustavsson

2012-07-02 | 20:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback