FULLT UPP!

Har fullt upp redan, haha!
Efter skolavslutningen åkte jag och några mer till liseberg med fritidsgården. Jag åkte balder, fatta?!?!
(bildbevis finns om någon inte tror mig, haha) BÄSTA DAGEN I MITT LIV.
Har även hunnit med att fika hos morfar, några fotorundor, fira min "farfar" som fyllde 65 år, skypa med roligt folk, drillat, och idag var jag och Elin på Tinnis och badade.

På torsdag TROR JAG att jag och Elin åker till Sommen för att fira midsommar där. Kommer hem på söndag, och på måndag åker jag, mamma och mormor till Ullared och sover där en natt!
På onsdagen är det konsert i Gästisparken 18.30 och på fredagen är det Broarnas dag som jag ska vara med och drilla på. Tisdagen efter det åker vi till Zürich i 10 dagar! SJUKT KUL!

Här får ni se invigningsdansen som alla ska dansa, haha..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback