NY BLOGG!

Här kommer jag att blogga i fortsättningen. Dock är inte designen helt klar än, men jag jobbar på den så fort jag får tid över.

För er som inte vet, så har jag bloggat både här, och på devote.se. Själv tycker jag att båda bloggportalerna är lika bra, men på något sätt så tycker jag att blogg.se är mer somrigt.. haha! :)

Här kommer jag i alla fall dela med mig av mitt liv som tonåring. Ska försöka ladda upp så mycket bilder som möjligt till er, och göra bloggen så intressant som möjligt.

Just nu sitter jag och väntar på att ansiktsmasken ska torka, så jag kan skölja bort den. Sedan ska jag välja kläder tills i morgon, och även plugga lite engelska glosor.




Foto av: Ingrid Hedström



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback