AFRIKA

Okejjj, nu vill jag verkligen bort från Sverige, skolan och alllt en stund. Ska bli så hiimla skönt att åka till Egypten nästa vecka och bara koppla av.
Men först så fyller pappa 50 på torsdag så då ska vi bort. Kan inte säga vart och vad vi ska göra eftersom han inte vet om någonting, men kan säga typ på fredag eller något. Annars lär det synas på typ instagram eller facebook :)
 
Har en hel hög med läxor, prov och plugg som måste göras innan och efter resan också. Så jag varvar plugg och träning just nu.
Skyttet idag gick inte som jag hade tänkt mig, och det är SM i helgen.. får se hur det slutar!
Nu ska jag plugga till typ 9, sen ska jag SOVA.  Det är också något jag gör mycket nu för tiden.
pussseeen!
 

 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback